Tuesday, November 2, 2010

# Live.Like.Love...

A Pieces of Puzzle 1

New entry in November.....Fuhh we are just right at the corner before the end of 2010. Time is so so fast. LIVE.LIKE.LOVE best kan quote ni, actually ni quoate dari satu website fotografi yang baru saya jumpa ThePhotolicious . Nice website and nice photos, hilang jap admire saya pada Saupix bile tgk gambar2 beliau and lagi bangga sebab beliau guna Incik Canon and merupakan seorang perempuan,hehe. Ni yang lagi semangat nak explore dunia fotografi,hehe. Tetapi pape pun saya still admire Saupix nye art, orang yg buat saya bersemangat nak beli DSLR,haha. Heh, gambar kat atas tu ada dalam pemikiran saya dan dia,hehe...so we will see hasilnya nanti...Wait for the Ceritera...hehe. Lastly semoga NOVEMBER yang mendatang akan membawa seribu kebahagian pada semua.

No comments:

Post a Comment