Thursday, January 13, 2011

# Kellie's Castle - Antara Cinta dan Misteri

Entri kedua dalam 2011...Nama entri x boleh blah kan Kellie's Castle (KC) - Antara Cinta dan Misteri, haha....Pada sape2 yang nak tahu lebih lanjut sal sejarah KC leh cari kat internet ek. Kat sini just nak share gamnar-gambar yang telah diambil. Actually ni projek gila aku ngan ecah, tetibe rasa nak buat photoshoot tu yang cari tempat yg best, skali KC yg terpilih...haha. Bukan nak cari tempat yg dekat2 kan, nak gak g KC yg 2 jam perjalanan dari KL.haha. 

Dengan tema photoshoot ' Classical ' , aku ngan ecah pun memulakan perjalananan dari Shah Alam ke Batu Gajah Perak. Bagi yang nk pergi ke KC boleh ikut highway PLUS pastu exit kat Gopeng/Batu Gajah ( dari arah selatan ). Dari exit Gopeng da memang ada signboard nk ke KC, dalam 30 minit sampai dah. 

Kitorang sampai KC dalam pukul 12.30 tgh hari, haha....tgh2 hari buta nak bergambar kan,haha. Nak masuk KC ni dikenakan bayaran iaitu RM5 seorang. Oklah tu berbaloi dengan bayaran tu, kita boleh duduk dalam KC tu seberapa lama pun, tapi KC akan ditutup pd pukul 7, ye la sape plak nk lawat KC malam-malam, xpasal2 leh jumpa si William tu nanti,hahaha. Ok xnak citer panjang, just nak tunjuk gambau2 je,hehe.













Sessi Photoshoot berakhir dalam pukul 3 ptg, tapi lepas tu kitorang x terus balik, sempat singgah Kuala Sepetang, pekena Mee Udang dan jalan-jalan di Taman Tasik Taiping. Nanti entri da n gambar TTT,hehe.

1 comment: