Sunday, April 26, 2009

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur...

Pagi sabtu yg indah aku n my sis with her daugthers telah menghadirkan diri ke PABKL,hehe...actually aku yg beria-ia ajak akak aku g..org gile novel so nak g cari novel la. Erm kitorang g dari umah around kul 10.30 naik kete sampai bandar tasik selatan after that naik LRT, my nieces really happy dapat naik train,hehe. Sampai PWTC around kul 11.30pg, trn je LRT tu mmg da nampak lautan manusia berpusu-pusu menuju ke PABKL tu...dalam hati terdetik, ramai gak org malaysia yang membaca,hehe...bgs2. Masuk je PWTC tu mmg ramai gile la org sampai nak jalan pun susah so aku pun dengan cepatnye g mencari novel2 yang menjadi pilihan hati n my sis with her children duduk kat area yg xde org sangat means aku sorang je la yg g round PABKL tu hehe....dan hasil pencarian novel2 tu, aku telah memborong sebanyak 6 buah novel..haha n yg best lagi sume novel tu present dr my sis untuk my coming birthday nanti...baik x aku present mintak novels je,hehe....tp yg xbest nye xjumpe novel yg aku betu2 nak cari iaitu novel Kau sayangku (bikash nur idris)..huhu. Ok ni 6 buah novel yg aku borong tu:.



1.Biarlah YM Berbicara - Hanni ramsul
2.Atas nama cinta - Lily suriani
3.Matahariku - Aina Emir
4.Horizon Cinta - Umi Azrini
5.Bila dah Suka - Mimie Afinie
6.Hanya Dia Tahu- Aleeya Aneesa




Dalam pic tu ade 5 buku je coz yg lg 1 tu my sis tgh bace so xsempat nak snap,mesti de yang rase aku jiwang ek bace novel cinta,haha...tp aku xkisah pun dah minat nk wat cam mane. hehe......skang aku tgh bace Horizon Cinta...citer die sal kisah cinta seorang navy,hehe...nantikan review aku tok setiap buku...huhu...mcm sempat je nak bace time2 exam n tesis yang belum bape nak siap ni...haha....pape pun aku akan menyempatkan diri gak untuk membaca semua novel...k nak sambung bace novel balik......end

"Selamat Membaca untuk Semua...Buku Lakaran Masa Depan"

credits 4 my lovely sis n wait for my reviews.....









No comments:

Post a Comment