Saturday, February 14, 2009

Mitrad dan Tanggungjawab


Minggu ICT dan ketrampilan diri 5 or singkatannya MITRAD 5 akan diadakan pd 16-20 Februari ni dan aku telah diamanahkan sbgi Pengarah Publisiti. Waa..for me ini satu tanggugjawab yg amat berat becoz without publisiti yg mantap sesuatu program tidak akan dapat sambutan yg menggalakkan..So setakat ni ape yg aku dah wat untuk mempublisiti kan mitrad ni ialah buat painted banner (10), upload digital poster kat billboard UKM, pasang bunting seluruh ukm (35), poster n flyers dan untuk ari ni aku dan adik beradik batch yg lain telah mengambil inisiatig untuk mengedarkan flyers kat pasar malam..satu pengalaman baru terpaksa menebalkan muka untuk bagi flyers kat org..mcm2 ragam yg aku dapat lihat ade yg xnak amek langsung flyers, ade yg wat muka bile kite nk bg flters tu padahal bukannye suh beli pape pun tp tu la kenyataannye. Cube bygkan org yg mmg keje nye mcm tu,huhu. Pape pun nak ucapkan terima kasih banyak2 pd ahli2 batch yg sudi membantu..syg korang semua. So hopefully Mitrad dan sume subprogram akan mendapat sambutan yg menggalakan.Amin....

1 comment:

  1. Aku la salah sorang yang pi edar tu.. n pasang banner ...
    huhuhu

    ReplyDelete