Monday, June 21, 2010

Aku menjadi Penulis ???

Penulis??? Haha x terlintas dalam diri ni nak jadi penulis, sebab tahu diri ini bukanlah penulis dan pencetus idea yang baik, xmacam (Cik Kerana Dia) yang sememangnya mempunyai bakat menulis...hehe. Tapi bila dah keje kat MPOB ni da menjadi tanggungjawab untuk menjadi penulis skrip, so nak atau xnak aku kena gak menulis...jadi video2 kat bawah ni menggunakan skrip yang di olah oleh aku dengan input daripada penyelidik-penyelidik MPOB, kalo nak harapkan input dari aku memang x terjangkau pemikiran dengan kajian2 saintifik ni...hehe.

Dalam entri yang lepas aku ada bercerita mengenai kesibukkan keje sempena seminar pemindahan teknologi yang telah pun selamat dilaksanakan dan kesibukkan tersebut adalah untuk menyediakan video2 ni. Ada 4 video semuanya yang seksyen multimedia perlu siapkan.
Berikut adalah video2 tersebut....Enjoy dan hayati skrip tersebut...aku yang tulis...hehe

" Selamat Ulang Tahun MPOB yang ke-10 "

Menjana Industri Sawit Negara

1. MPOB 10 Years Anniversary


2. Briquetting


3. E-Benih Portal


4. GanoSken

No comments:

Post a Comment