Monday, June 21, 2010

Kadang-kadang diri ini???

Erm...malam ni mcm xbole nk tido lak, so aku pun bermuhasabah diri...dalam mengimbau diri ini dari sudut positif n negatif aku realize satu benda sal diri aku iaitu kadang2 dalam certain2 time aku rase diri aku ni bukan penyabar orangnya. Contohnya 2 3 hari lepas xtahu kenapa tiba2 dtg angin nak tukar hp n nak beli blackberry, pastu xleh nak sabar2 tunggu gaji dulu ke ujung bulan ke...bila nak time tu gak nak so sebab ikutkan hati sangat aku pun belilah blackberry tu...ni satu hal dulu pun da skali gak time tu dtg angin nak beli DSLR, pun sama gak xtahu nak sabar malam2 g cari DSLR...haha....Tp nk wat cm mane sume benda tu da beli so pasni kena jaga leklok lah, hope ni kali terakhir aku beli gadget2 ni, janji xnak tukar hp lg..hehe...Lepas ni tolonglah Cik Pijah jangan wat macam ni lagi...kalo slalu2 wat macam ni xleh nak menyimpan gamaknye..huhu... ( ade satu lagi gadget yang nk beli, Mac Book Pro...tp yg ni leh bersabar kot...next year br beli)

My Gadget List:
DSLR Canon 500D
Lens 15-55 mm
BlackBerry 9700



1 comment:

  1. wah...dah berblackberry cik seceria warna pelangi ni....congrates

    ReplyDelete