Monday, September 6, 2010

# Blog dah Raya tapi...

Assalamualaikum dan salam Ramadhan semua, hari ni hari ke-27 kita berpuasa tinggal 3 hari lagi nak menyambut lebaran, masing-masing tengah mood raya sekarang ni, tapi aku xde mood nak raya lagi ni...huhu. Blog je yg da meriah dengan pelita n ketupat,heh. Nape xde mood, entahlah lambat sikit datang mood nya kali ni, dengan cuti raya yang 2 hari je, tambahan naik cuti nanti keje da banyak yang tunggu...huhu. tapi pelik aku xsabar nak drive dalam jammed time balik kampung nanti sambil dengar lagu raya,hahaha. Orang lain punya xsuka jammed aku lain plak...nasib melaka tu dekat je kalo jammed pun xde r terasa sangat...hihi. Hari ni kat ofis da senyap sepi da, ramai yang da bercuti..huhu. aku je yang xcuti - cuti, xpe baru pertama kali raya dengan MPOB ni, so next year la aku cuti panjang untuk raya ek...haha. Akhir sekali Selamat Tinggal Ramadhan, semoga bertemu lagi tahun hadapan...InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment