Tuesday, January 19, 2010

Admiring Saupix's Art...


Saupix?? Sape saupix ni, aku pun xkenal dia ni tp ari tu sebab minat ngan photography so aku pun mencari- cari la blog photographer2 malaysia ni.Dan aku jumpe la blog saupix ni, first time tgk gambar-gambar yang dia shoot, aku da jatuh Chenta dah..hehe. Sebabnye gambar-gambar dia mcm ade story n sense pastu kena plak ngan jiwa aku neh, pe lagi bile hati dah suka terus la addicted nak tengok lagi gambar-gambar dia…hehe.Dia ni gak wedding photographer, kalo korang tengok gambar org kawen yang dia amek, kita sendiri pun rasa nak kawen…haha. Tiba –tiba aku mempromote si saupix ni plak kan…hehe. Tapi serious gambar-gambar yang dia shoot memang superb…thumbs up.

Actually aku suke nak amek2 gambar tapi memandangkan skang ni hanya ada kamera Panasonic bese je so mcm xbest je nak shoot gambar yang best2 kan..[ tapi kamera cabuk ni mmg dah banyak berjasa pada aku ]. So terpaksala pendam kan jap minat nak amek gambar tu, kena tunggu ade DSLR baru semangat nak amek gambar yang lawa..hehe. Nanti bila da ade DSLR sendiri aku nak jadikan si Saupix ni idola dalam fotografi aku la walopun dia xkenal sapa aku..hehe. Ni ade beberapa contoh gambar-gambar yang si Saupix shoot yang aku suke……Enjoy da pic….















                                              

No comments:

Post a Comment