Monday, January 18, 2010

Hidup Kena Kental Beb !!!


[[ ni entri semalam, semangat tulis tp internet slow plak xleh nak publish ]]

It’s 11.30 pm now and aku baru je sampai subang, naik motor dari lrt Kelana Jaya…Malam-malam bwk motor n lalu kat tempat yg sememangnye “keras” akademi MAS dan roundabout airport subang …Alhamdullillah semuanye selamat walaupun macam-macam terlintas kat kepala aku ni bile lalu kat situ. Habis citer sal “hot spot” tu, tp sepanjang aku bawa motor tadi ayat ni yang selalu ada kat dalam fikiran aku “ Hidup Kena Kental ”sampai melayang juga la fikiran aku masa bawak motor tadi. Kenapa, mengapa ?? Huhu, aku pun tiada jawapannya, tp yang pasti bukan sebab CINTA nye…maybe sebab life skang ni yang still x stabil lagi, pape pun bagus gak ayat ni so CIK PIJAH INGAT HIDUP KENA KENTAL !!!...masih panjang lagi perjalanan hidup ini…last but not least tahniah buat olo, ecah, napi n alan yang telah berjaya menawan puncak Nuang. K…selamat malam…esok keje, mulakan hari esok dengan senyuman, yeahh…..

4 comments:

  1. betul pijah..hidup ni memg kene kental..sebb mcm2 kite akn jumpe dlm hidup ni..kdg2 kite blh hadapi smenye..tp kdg2 xtau knape kite terase btul2 lmah nk hadapi sumenye..tapi pijah ape yg aku nk ckp kat cni aku ade kalo nk story mory..heh..
    berusha pijah!!i know u can make it!!

    ReplyDelete
  2. hehe..thanks olo, kalo de pape nanti aku citer ek...skang ni masalah dalaman aku sendiri kot, susah nak elaboratenye..hehe....huhu neway rindu r momment kat masjid besi bile nak wat lagi...hehe

    ReplyDelete
  3. aku termasok x ni...semenjak pndh selalu jd yg terlambat tau story

    ReplyDelete
  4. mestilah ko termasuk skali cah oiii....hehe

    ReplyDelete