Monday, August 9, 2010

# Caca Marba...

Waa....da 5 hari x update blog ni, xtau r cam xde mood lak nak update, sebab da xde saingan Entri Marathon kot...haha...Xde la, minggu ni aku macam lebih banyak masa bersama family so xde la benda nk update sangat,heh. Minggu ni ari sabtu g tolong kenduri mak mentua akak kau, petang tu balik lepak je kat umah sambil layan drama Korea, Hotelier , gile da berzaman citer ni tahun 2001 tapi xtau nape aku suke gak citer ni, da berpuluh kali tengak da, mungkin sebab hero dia Junsang,haha...so layan drama ni sampai kul 3 pagi. Hari ahad lak, pagi2 da ade org mesej ingatkan aku suh datang UKM sebab nak g celebrate member konvo, so pagi tu sampai petang berada di Konvokesyen UKM...(nanti aku wat entri khas sal konvo ni)..hehe...petang balik umah, n kul 8 malam g Jusco IOI, Puchong....kita Shopping!!,haha....jusco tengah sale skang ni...balik dalam kul 10, balik update gambar kat FB pastu tido.....so berakhirlah weekend yang macam-macam aku buat tu yang nama entri ni 'Caca marba'..hehe.....So Cik Pijah, come on SEMANGAT semula untuk menulis blog...hihi...Esok lusa da puasa, xsabar rasenye...hehe







No comments:

Post a Comment