Tuesday, July 27, 2010

# Futsal dan Fitness...

Ni 2nd time join geng2 MPOB main futsal...dah lame da tinggal futsal ni since abes UKM dulu, last main time UPSM Futsal Tournament 2008 kalo xsilap, time tu bole jadi pemain terbaik lagi...haha. So memang da lame gila la kan xmain, diz year baru nak berjinak-jinak balik ngan futsal, actually aku ni suka je sukan ape2 pun cuma xde geng je, since da jumpe geng ni so boleh la selalu turun...hehe.

Hari ni punya game kitorang wat friendly match dengan dak2 hospital serdang, aku wat hatrik dalam game ni...haha. Lawan ngan dak2 cam tu bole la, cuba lawan yang betul2 nye team, boleh pancit aku..haha. Selain suka2 main futsal ni, aku pun ade misi lain, nak dapatkan fitness balik (dlm erti kate lain, misi nak kurus...haha) tu yang g main futsal, joging n swimming. Sebab banyak lagi benda yang boleh wat kalo da fit nanti, banyak lagi gunung yang belum ditawan, mane boleh asyik tengok org lain je g panjat gunung, aku pun nak gak..Orang kalo da berjiwa outdoor ni memang macam ni la...hihi. So Cik Pijah...Come On...You Can Make It...jangan hangat2 taik ayam je sudahla...hehe.


2 comments: