Monday, July 12, 2010

# Memenuhi Jemputan...

Ok...selepas da cool ngan peristiwa sesat tu....perjalanan diteruskan...walopun da malam tp sebab da janji ngan kak nor nak g bday party icha so terpakse la gak g...walopun time tu sampai umah die da kul 9.30 malam cam tu..Kendurinye dari kul 1-5 petang...kitorang lak g dtg malam...tp ni sume bukan nye dirancang....dengan sesat nye lg tu yg jd lambat tu,heh...

Nak pendekkan citer...tengah aku sedap2 makan nasi berlaukkan ayam goreng....tiba2...adoiii....buai jatuh n terkena kepala aku....hohoho....sakit giler time tu...tp aku cool je teruskan makan...org tanye sakit ke x...aku jawab xpe sikit je tu,haha....padahal...pusing2 da kepala time tu tp nasib baik still nampak lagi nasi yg aku makan tu...hahaha.

So hari ni...aku g ofis dengan kepala benjol.....huhuhu....mintak2 la xde effect lain...takut gak aku ni...N thanks gak kat ecah coz sempat urut aku time on da way balik ke Shah Alam....Berakhirla hceritera hujung minggu tersebut....hehe.

1 comment: