Monday, July 26, 2010

# Review : Ad + Iz..

Font sizeSempoi | Sweet | Gila-Gila | Kelakar | Sedih | Best

Hihi, kat atas tu ringkasan yang aku leh bagi sal novel Ad+Iz ni, erm memang best la dalam masa 1 hari je aku abiskan citer ni ( termasuk mencuri mase kat ofis,hihi) . Tahniah la Eury Anthena jalan citer anda memang menarik, xde rase boring pun bile bace, cara anda menceritakan watak Adry ngan Izumi tu memang hidup, macam berada di tempat dorang plak,hihi. Ade orang cakap tajuk dia ala2 Aa+Bb karya Hlovate, tapi aku xpenah baca lg citer tu so xleh nak compare tapi aku rase Ad+Iz ni lagi kena ngan jiwa aku kot..walopun dalam Ad+Iz ni ade gak scene dlm Aa+Bb,part yang dorang menari tu, sebab si Izumi tu pun baca Aa+Bb tu yang ade part same tu,hihi.... Yang pasti aku suka kat watak Adrianna Mayesa dan Tengku Farriel Izumi dalam citer ni, Adry yang sempoi dan gila-gila manakala Izumi yang ego dan setia. hehe...suka plak kat name Izumi, macam sweet je nak panggil...hihi. Malas nak wat review banyak2 sal citer ni, saje nak suruh korang g beli n baca, baru nilai best ke x..hehe.

Aku cuma berpeluang menjadi kekasihmu selama tiga jam, tiga puluh minit, tiga puluh sembilan saat...untuk itu, izinkan aku menjadi pencintamu buat sepanjang hayatku..

Rating : 5 bintang +++




No comments:

Post a Comment